Welke betaal mogelijkheden zijn er?
Als je een bestelling bij ons doet heb je de keuze uit onderstaande betaal mogelijkheden.

Directe bankoverschrijving
Maak je betaling rechtstreeks over op onze bankrekening. Gebruik je bestelnummer als betalingsreferentie. Je bestelling wordt pas verzonden als wij de betaling ontvangen hebben.

IDEAL
iDEAL is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Betalingen zijn mogelijk via de 10 grote banken van Nederland: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot.

PayPal
PayPal is de meest bekende online wallet en maakt het mogelijk om wereldwijde betalingen te ontvangen. Klanten kunnen via PayPal betalen met hun creditcard, bankrekening of PayPal-saldo. Betaling is ook mogelijk via telefoon of tablet en zonder het invullen van bank- en creditcardgegevens.

Bancontact
Bancontact is de Belgische marktleider in elektronische betalingen. Omdat Bancontact meer doet dan alleen online betalingen, maar bijvoorbeeld ook pintransacties in winkels, is het een vertrouwde naam in België als het om betalen gaat. Voorheen was Bancontact ook bekend als Mister Cash.

Rembours
Of ook wel contant betalen genoemd. Geniet niet de voorkeur van ons, maar in enkele gevallen willen we een uitzondering maken om bij afhalen contant te betalen.

Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen?
Indien een wijziging doorgevoerd moet worden, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Is bestellen ook telefonisch of via e-mail mogelijk?
Helaas is dit niet mogelijk. Bestellingen worden alleen gedaan in onze webshop. Mocht je problemen ondervinden bij het plaatsen van een bestelling of hulp nodig hebben. Dan kun je altijd contact met ons opnemen.